Termin: 18-20.11.2024
Prowadzący: Paweł Schmidt.
Łączna ilość dni: 3.
Miasto: Poznań.
Zaawansowane Strategiczne Warsztaty dla Firm (zespoły 3-5 os.) z Budowy Oferty Nie do Odrzucenia. Praktyczne przepracowanie wyzwań klientów i w oparciu o nie wypracowanie Oferty tak dobrej że klienci jej nie odmówią, a konkurenci nie będą w stanie jej „przebić” lub nie będą gotowi jej wyrównać. Idealne do zdiagnozowania i zaspokojenia istniejących ale ukrytych potrzeb naszych klientów.
DLACZEGO WARTO?
KLUCZOWE ZAŁOŻENIA:
Praca warsztatowa z kluczowymi osobami w organizacji w celu wypracowania założeń strategicznej przewagi konkurencyjnej, stworzenia planu jej wdrożenia a także zjednoczenia zespołu wokół tej strategii. Plan warsztatu zakłada:
Wszystko po to, aby stworzyć założenia planu, który umożliwi firmie osiągnięcie przełomowych wyników w okresie najbliższych lat.
EFEKTY:
OPINIE:
„…dobrze zaplanowany FLOW nowej wiedzy i ćwiczeń a konkretnie logiczne przechodzenie przez poszczególne narzędzia aż na końcu pokazał się pełny obraz tego, co należy wprowadzić w życie…”
„Ogólnie bardzo mi się podobało i szczerze mówiąc, to mam nadzieję, że będziemy mogli dopracować
i wdrożyć wypracowane rozwiązania w życie.”
Dariusz Marzec, Dyrektor Handlowy, MAGO
Wnioski dla mnie jako człowieka, który zajmuje się sprzedażą tych produktów od 10 lat,
są zachwycające. … Wychodzi to maksymalnie poza kropki tego co się dzieje w branży w tej chwili.
… ilość nowych klientów w porównaniu z rokiem poprzednim jest czterokrotnie większa.
Piotr Sieczkarek, Dyrektor ds. Rozwoju, Fair Packaging Sp. z o.o. Sp. k.
Wnioski są bardzo dobre … i liczę, że dzięki tej pracy nasze podejście do rynku opakowaniowego diametralnie się zmieni. Oczywiście będzie trzeba przepracować mnóstwo negatywnych gałęzi ale najpierw musimy się upewnić, że nie mylimy się w ocenie sytuacji u klientów.
Tomek Trojan, Dyrektor Marketingu, Fair Packaging Sp. z o.o. Sp. k.
Poproś o pełną ofertę na: biuro@toc.org.pl