Poznań (1.10.2017), Warszawa (2.10.2018), Kraków (3.10.2018), Wrocław (4.10.2018)
23 absolwentów studiów podyplomowych opowiedzą swoje osobiste
doświadczenia ze
zrealizowanych przez nich projektów TOC
Marek Kończal, Dyrektor, Orange Polska
Poznań (1.10.2017), Warszawa (2.10.2018), Kraków (3.10.2018), Wrocław (4.10.2018)
Paweł Schmidt, Prezes Instytut Zarządzania Ograniczeniami TOC+
Dyrektor Regionu, Orange Polska
Case z Telekomunikacji
Dyrektor Finansowy, Branża Tekstylna, Piotrków Trybunalski
Case z branży tekstylnej
Kierownik produkcji, PZ Cormay
Case z usprawnia produkcji medycznej
Współpracownicy TOC+
2 Casy o Wdrożeniach TOC wspartych przez IT na produkcji (Sema-Print) oraz w projektach (Wiodąca Polska firma z branży farmaceutycznej)
Wicedyrektor zespołu TOC Jelcz
Case z usprawniania produkcji
Jacek Branas, Dyrektor ds. Wyników
Paweł Schmidt, Dyrektor ds. Wizji
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Zapisz się!„TOC to z pewnością nie narzędzie. To metoda rozwiązywania problemów…”
Poczta Polska
Poczta Polska, Zbigniew Kowalski,
Kierownik, Lean Six Sigma
Black Belt
„Jako Prezes firmy zauważyłem wiele rzeczy [wartościowych], a skoro prezes zauważył to każda kadra kierownicza by coś dla siebie by znalazła.””
MARWIT sp. z o. o.
Maciej Jóźwicki, Prezes Zarządu
„To jest to co każdy menager planowania … powinien mieć w swoim DNA, …”
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o.
Robert Czubacki,
Kier. Działu Planowania
TOC [to] ocean możliwości…
POZ BRUK Sp. z o.o. Sp. J
Piotr Zaremba „Z-ca
Dyrektora Finansowego
„Wynik 3 miesięczny … zysk jest 2 razy wyższy.”
Haftina Sp. z o.o. Sp. k.
Sławomir Misztela,
Dyrektor Finansowy
W rzeczywistości TOC to nie żadna teoria. To jest strategiczne podejście do organizacji nakierowane na
OSIĄGANIE PRZEŁOMOWYCH
WYNIKÓW W REKORDOWO KRÓTKIM CZASIE. Kluczem tego podejścia jest rozpoznanie czynnika ograniczającego i
koncentracja na zarządzaniu
tym ograniczeniem, tak aby w relatywnie szybkim czasie osiągać znaczącą (dwucyfrową) poprawę.
TOC zastosowane w biznesie
pozwala ZIDENTYFIKOWAĆ OBSZAR WYMAGAJĄCY POPRAWY lub zmiany (Co zmienić?). Tu kluczowe pytanie – wszyscy
mamy bowiem niezliczoną
ilość pomysłów co by można poprawić. Ale próbując poprawić wszystko nie skupiamy się na niczym i w efekcie
mimo ogromnego
wysiłku, nigdzie nie osiągamy przełomowych wyników.
Otwartość umysłu wsparte sprawdzonymi narzędziami pozwala stworzyć wizję stanu docelowego (Na co zmienić?). I nie chodzi tu o rozwiązanie sztampowe – wręcz przeciwnie. Rozwiązanie MUSI BYĆ DOPASOWANE do potrzeb danej organizacji czy danej branży. Jednocześnie zadowala nas tylko takie rozwiązanie, które BUDUJE STRATEGICZNĄ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ. I w końcu 30 lat praktyki we wdrażaniu zmian przekłada się na sprawne wdrożenie (Jak spowodować zmianę?). Nawet doskonała wizja bez dobrego wykonania jest bez wartości. Tu kluczowa jest PRIORYTETYZACJA (najpierw szybkie korzyści w przeciągu tygodni), PLANOWANIE (sprawna realizacja projektu zmian) oraz KOMUNIKACJA (aby ludzie zrozumieli i wsparli zmianę).
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Zapisz się!